jom_belajar
jom_belajar
jom_belajar
jom_belajar
jom_belajar

Peluang Belajar Ke Luar Negara

Dengan pengalaman lebih 10 tahun menguruskan proses pendaftaran dan penempatan pelajar di universiti luar negara, kami berbesar hati membantu para ibu bapa dan pelajar sendiri
bagi mendapatkan peluang menyambung pengajian dalam bidang yang diminati.

Sejak 2010

Pencapaian Kami

0

Negara

0 +

Universiti

0 +

Program

0 +

Pelajar

Universiti​ Pilihan

Universiti​ Pilihan

Kos Pengajian

Paparan harga adalah anggaran sahaja. Tertakluk pada tukaran nilai matawang semasa. Hubungi kami untuk maklumat lanjut.

Mesir

Bermula dari

RM32K/setahun *

dengan anggaran kos sara hidup sebanyak RM500 - 700 sebulan

Perubatan
Pergigian

Rusia

Bermula dari

RM24K/setahun *

dengan anggaran kos sara hidup sebanyak RM1,500 - 2,000 sebulan

Perubatan
Kejuruteraan

Indonesia

Bermula dari

RM10K/setahun *

dengan anggaran kos sara hidup sebanyak RM 500 - 700 sebulan

Perubatan
Pergigian
Vaterinar
Farmasi
Pengajian Islam

Bangladesh

Bermula dari

RM20K/setahun *

dengan anggaran kos sara hidup sebanyak RM300 - 500 sebulan

Perubatan
Pergigian
Vaterinar

Kenapa Pilih Kami​

Kenapa Perlu Pilih ZARA ZAKIAH EDUCATION SDN BHD untuk Membantu Anda Belajar ke Luar Negara?

Pengalaman

Berpengalaman lebih dari 10 tahun

Telus

TELUS dalam memberikan gambaran sebenar di luar negara

Kewangan

Membantu proses pengeluaran KWSP ibubapa

Pengurusan Pelajar

Pengurusan SISTEMATIK dan PROFESIONAL

Hantar Pelajar

Mengiringi pelajar ke luar negara sehingga selesai penempatan, termasuk sesi Orientasi.

Konsultasi Percuma

Sesi konsultasi secara PERCUMA di pejabat (Bandar Puteri, Bangi)

Persediaan

* Kem dan kelas persediaan sebelum ke luar negara

Dokumen Bantuan Kewangan

Menyediakan dokumen untuk permohonan Zakat, Baitulmal, Yayasan dan lain-lain

Kediaman

Pengurusan kediaman pelajar bagi tahun pertama pengajian dikendalikan oleh syarikat.

Perabot

Perabot dan barang elektrik BARU dan menjadi hakmilik pelajar sepenuhnya.*

Keliru dengan pilihan yang ada?

Hubungi konsultan kami untuk maklumat lanjut. Tempah slot anda untuk sesi konsultasi percuma!

Media Sosial

Ikuti kami untuk mengetahui aktiviti terkini !

Artikel​

OPEN DAY!

BERITA BAIK BUAT SEMUA!Zara Zakiah Education akan mengadakan OPEN DAY! Open Day? YA! Taklimat percuma berkaitan program Ijazah Sarjana Muda Perubatan, Pergigian dan Veterinar di IPTA luar negara (Mesir, Bangladesh, Rusia dan Indonesia). Perkongsian pengalaman ketika berada di luar negara, taklimat mengenai servis ZZE dan macam-macam lagi! Penampilan khas dari CEO Zara Zakiah Education, En […]

Belajar Bahasa Arab Sebelum Meneruskan Pelajaran di Luar Negara

Jika anda ingin menyambung pelajaran di luar negara seperti Mesir dan Jordan, mesti anda ada persoalan seperti:  “Macam mana kalau aku tak fasih bahasa Arab?” “Boleh ke sambung belajar di Mesir/Jordan kalau tak ada kelayakan bahasa Arab?” Jawapannya ya, kalau tak tahu macam mana nak cakap bahasa Arab, anda masih boleh sambung belajar ke Mesir […]

Bidang Kejuruteraan Yang Ditawarkan di Universiti Overseas

Bidang kejuruteraan adalah antara bidang kerjaya yang selalu disebut-sebut bila ditanya tentang cita-cita bukan? Ramai yang tahu nama bidang kejuruteraan tapi tak ramai yang tahu betapa banyaknya jenis bidang kejuruteraan yang wujud. Selalunya orang ingat jurutera ni kerja bina-bina bangunan saja kan? Tapi sebenarnya banyak lagi cabang dalam bidang kejuruteraan ni tau! Jom, kami kongsikan […]

Veterinar: Berminat Untuk Merawat Haiwan? Baca Artikel Ini!

Para pencinta haiwan di luar sana pasti pernah terfikir untuk menjadi pakar veterinar satu hari nanti bukan? Jika anda salah seorang daripadanya, teruskan membaca kerana artikel ini untuk anda! Bidang perubatan adalah sangat luas dan veterinar adalah salah satu daripadanya. Mari kami beritahu anda dengan lebih lanjut tentang cara untuk menceburi bidang ini! Apa Yang […]

Testimoni

Client Logo
En. Haniffa Bapa Pelajar

Apa-apa pun saya ucap terima kasih banyak-banyak kepada En Anwar, usahakan benda ni, minta halal la dunia akhirat. Semoga bertambah baik rezeki En Anwar. Awin pun Nampak selesa dan selamat, Inshaallah. Semoga kali ni segalanya berjalan dengan baik.

Client Logo
Qurratul Aini Pelajar - Nizhny Novgorord State Medical University

Assalamualaikum, En Annawi. Just wanna say, thanx for all those time u spent just to send me here. Alhamdulillah dapat jugak saya sampai sini. Dah la hantar saya, belanja saya macam-macam lagi, bagi makanan lagi. Pastu layan karenah saya yang banyak hal, sorry kalau saya kacau terlebih ke, buat En Annawi terasa hati ke. Have a safe flight. Fi Hifzillah Insyaa-Allah.

Tahun depan nak bawak junior bagitahu saya. Saya sedia membantu !

Client Logo
Dato' Bashiruddin Bapa Pelajar

Assalamualaikum. Terima Kasih En Anwar serta semua staff, anak saya dapat masuk universiti dengan jayanya. Saya berharap semuanya berjalan dengan baik dan selalu berdoa atas kejayaan anak-anak. Saya berharap yuran pengajian sebanyak 8000 USD akan diterima oleh pihak universiti dengan sempurnanya inshaallah. Amin

Client Logo
Izzati Azhari Pelajar Tahun 2 - Fakulti Usuluddin, UIN SUSKA, Indonesia

Tpi best laa, student2 dia best.. Kita suka kelas kita. Pensyarah pun semua best2, tu yang suka, friendly.. Kia rasa bersyukur, kita rasa duk Malaysia tu mewah sangat. Kita tengok kawan Indonesia, kita pun tengah belajar jadi macam diorang, hidup sederhana.

Client Logo
Pn. Normala Ibu Pelajar Perubatan - Universiti Mansoura

Terima kasih En Anwar seorganisasi. Inshaallah..keep in touch.

Client Logo
En. Fadhil Bapa Pelajar - Universiti Alexandria

Salam..Terima kasih jugak buat ZZ team yang membantu dr airport sampai selamat di penginapan anak2

Client Logo
En. Zainal Abidin Bapa Pelajar - Pergigian Universiti Alexandria

Saya berpendapat pengurusan Zara Zakiah telah memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada anak-anak kami. Semoga anak-anak kami dapat menjalani kehidupan baru dengan tabah dan sabar demi segenggam ijazah di sana nanti.

Client Logo
Dr. Zal Ibu Pelajar - Perubatan Universiti Mansoura

Terima kasih kembali atas bantuan dan usaha yg diberikan..moga Allah permudahkan segala urusan, rezeki yang barakah, kesihatan berpanjangan dan moga amalan kita diredhai dan diterima.

Jom Daftar Segera !

tempat adalah Terhad bagi Setiap Ambilan

No. 6-2, Jalan Puteri 2A/1,
Bandar Puteri Bangi

Isnin - Jumaat : 9.00 pg - 5.30 ptg
Sabtu : Temujanji sahaja
Ahad : Cuti

No. 6-2, Jalan Puteri 2A/1,
Bandar Puteri Bangi

Isnin - Jumaat : 9.00 pg - 5.30 ptg
Sabtu : Temujanji sahaja
Ahad : Cuti